Prekių grąžinimo sąlygos

Prekes galite pasikeisti arba grąžinti ir atgauti už jas sumokėtus pinigus, vadovaujantis žemiau išvardintomis taisyklėmis.

Per 7 kalendorines dienas (1 savaitę) nuo prekės gavimo dienos, prašome informuoti mus el.paštu info@mommy.lt apie keitinimą grąžinti ar pasikeisti prekę. Tuomet pateiksime grąžinimui reikalingą išsamią informaciją. Tuo pačiu užpildyti grąžinimo iniciavimą (žemiau aprašyta kur puslapyje ją susirasti ir kokią infromaciją pateikti).

Grąžinama prekė turi būti Kliento išsiųsta paštu (registruota korespondencija), paštomato ar kurjerių pagalba ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.

Grąžinimo atveju prekės pristatymo išlaidas iki Pirkėjo ir atgal Pardavėjui dengia Pirkėjas pagal pristatymo kainininką.

Keitimo atveju keičiama prekė išsiunčiama Pirkėjui NEMOKAMAI. 

Prekės bus keičiamos arba grąžinami pinigai, kai prekė pasieks mus, siekiant įsitikinti, kad nebuvo pažeista prekinė išvaizda.

Pirkėjui grąžinant ar keičiant prekes, jos turi atitikti šias sąlygas:

- prekės negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos;
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Pastaba. Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.

Pardavėjas įsipareigoja per 5 darbo dienas, nuo keičiamos ar grąžinamos prekės gavimo, informuoti klientą el. paštu arba telefonu, ar gauta prekė atitinka keičiamos / grąžinamos prekės kriterijus.

Pinigų grąžinimas už įsigytą prekę įprastai atliekamas per 5 darbo dienas nuo grąžinamos prekės atitikties įvertinimo ar netinkamos kokybės patvirtinimo dienosbet ne vėliau kaip per 15 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo į sandėlį ar užsakymo atšaukimo, pavyzdžiui jei apmokėjimas buvo atliktas per trečiąsias šalis ar kurjeriui grynais.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos bei grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių patvirtinimo“.

Prašome užpildyti prekių grąžinimui prašymą el.parduotuvėje. Įsiregistravus puslapio viršuje per nuorodą PRISIJUNGTI ar el.parduotuvės puslapio apačioje radus meniu MANO UŽSAKYMAI, prisijungus, čia rasite savo užsakymą, o paspaudus ant jo ir pažymėjus reikiamą grąžinti prekę varnele, galėsite pateikti gražinimo prašymą su grąžinimo siuntos numeriu bei paaiškinimu, įvardinant priežastis, ir savo banko sąskaitos numeriu ir banko savininko vardu bei pavarde.

Adresas korespondencijai ir prekių grąžinimui:

UAB "E-Business Solutions Group"

Lietuvos paštu: Vilniaus 16-asis paštas, Nemenčinės pl. 2, 10001 Vilnius (tel. +370 699 45 434)

LP Express paštomatu: Vilnius, Nemenčinės pl. 2 (tel. +370 699 45 434)

Omniva paštomatu: Vilniaus RIMI Žirmūnų paštomatas (tel. +370 699 45 434)

DPD paštomatu: Vilniaus RIMI Žirmūnų siuntų terminalas (tel. +370 699 45 434